Friday 27 May 2011

kenapa sebenarnya??

dah lewat ni,nak tido.
tapi,tetiba terfikir
kenapa kau buat blog ni sebenarnya? nak orang tgok?nak org follow?nak famous?nak org tao kau sape?

setelah berfikir sebentar...dapat jawapan nya.
TAK.aku tak buat blog ni sbb nak org follow,kalau boleh jangan ada yang tao pon,aku tak suke.taknak orang tengok pon,sebab aku bukanlah orang yang pandai menulis macm orang lain. bukan jugak nak orang tao aku sape sebab if satu dunia kenal aku pun tapi Allah taknak pandang aku walau sedikit,takde makna jugak.

yaAllah,aku tulis blog ni sekadar nak meluahkan apa yang ada dihati aku.tengah cuti,ada kesempatan.nanti dah start study balik,jangan harap boleh update selalu dah.sekadar satu perkongsian sebenarnya.yang mungkin bisa memberi sesuatu kepada orang lain jugak. sabda nabi saw: 'sampaikanlah dariku walau satu ayat'.insyaAllah..

hanya keranaMu yaAllah.andai ada ayat2 yang mampu menyentuh hati orang lain untuk kearah jalanMu,Kau bukakanlah hati hambaMu itu untuk membaca ayat2 yang tertulis.namun andai membaca ayat2 yang ada di blog ini hanya menghabiskan masa hamaMu yang lain yaAllah,jauhkanlah mereka dari terjumpa blog ini yaAllah.ameen

p/s: bismikallahumma ahya waamuut.. dengan nama Allah aku hidup dan aku mati..

No comments:

Post a Comment