Thursday, 9 June 2011

La tahzan,hidayah!

"Dear cik Norhidayah,

Good morning. Once again, I have to say sorry because we cannot give you permission to cooperate with your research. In fact, my boss are too busy with her job and we’re cannot serve you better. Sorry for the inconvenience. Thank you."

yaAllah,ape nak buat nie?
cuti dah nak habis, tiba2 EE jadi mcm nie
YaAllah,sedih
taktao nak buat ape
senyap seketika
merenung kembali
hem
setiap yang jadi ada hikmahnya,kan?
Allah sedang uji hidayah
nak tarik kau balik pada Dia
alhamdulillah, Dia sedang pandang
tapi,mampukah diri ini?
insyaAllah,Dia tak uji yang kau tak mampu

dulu selalu cakap kat orang
'sabar,Allah uji sebab nak tarik kembali pada Dia'

sekali kena pada driri sendiri
baru rasa seksa
padahal EE je pon,baru sikitlah hidayah
aishhh
orang lain lagi teruk kena tao tak?
bersyukurlah dengan segala nikmat yang Allah dah bagi sebelum ni
alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah.
la tahzan,hidayah.

kuatkan aku yaAllah,ameen. 

No comments:

Post a Comment