Thursday, 17 November 2011

bahagia?

semua orang nak hidup bahagia,kan?
tapi berapa ramai je yang merasakan hidup dia dah bahagia sekarang?
seriously, IB jarang-jarang je buat aku rasa bahagia tu
and selalu sangat fikir bilalah kebahagiaan akan jadi milik aku

sampai la satu hari
terbuka satu buku ni
and terbaca satu ayat
"Tiada kebahagiaan melainkan di SYURGA!"
papp!sentap.
rupa-rupanya kebahagiaan yang aku dambakan selama ni memang takkan ada
sebab hanya di syurga kebahagiaan yang selama-lamanya.
and jangan pernah mengharapkan segala kesenangan kat dunia
sebab segala kesenangan, kebahagiaan dan kemudahan tu hanyalah sifat-sifat SYURGA.

p/s: tersentuh dengan lagu Damba Kasih, inteam. :'(

No comments:

Post a Comment