Wednesday, 21 March 2012

Dipujuk . :)


     Hari ni (which is semalam), memang sangat terrible. Terasa lemah , takde semangat, ditambah dengan rasa bersalah yang teramat  (banyak sangat dosa ynag dah dibuatkan, memanglah ).
    Mengeluh, hanya itu yang terluah.

    Tapi,

    Allah tu memang tak pernah tinggalkan hamba Nya kan,

    Maha Suci Dia yang sentiasa tahu je apa yang dalam hati seorang hamba
    Maha Suci Dia yang sangatlah baik, walaupun banyak dosa yang hamba ni dah lakukan, tapi Dia masih tetap bersama, :')
    Maha Suci Dia yang menggerakkan hati untuk baca loveletter,
    Maha Suci Dia yang memujuk diri ini dengan ayat-ayat keramatNya,

    Jom, nak share, :)

    Surah Asy-Syura,

  1. Dan Dialah yang menerima taubat dari hamba-hambaNya dan memaafkan kesalahan- kesalahan, dan mengetahui apa yang kamu kerjakan,

  2. Dan Dia memperkenankan (doa) orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan serta menambah (pahala) kepada mereka dari kurniaNya. Orang-orang yang ingkar akan mendapat azab yang keras.

  3. Dan Dialah yang menurunkan hujan setelah mereka berputus asa dan menyebarkan rahmatNya. Dan Dialah Maha Pelindung, Maha Terpuji.

  4. Surah Muhammad,

  5. Dan orang-orang yang beriman (kepada Allah) dan mengerjakan kebajikan serta beriman kepada apa yang diturunkan kepada Muhammad, dan itulah kebenaran dari Tuhan mereka; Allah menghapus kesalahan kesalahan mereka, dan memperbaiki keadaan mereka.

  6. Maka ketahuilah bahawa tidaka ada Tuhan (yang patut disembah selain) Allah, dan mohonlah ampunan atas dosamu dan atas (dosa) orang orang mukmin, lelaki dan perempuan. Dan Allah mengetahui tempat usaha dan tempat tinggalmu.

  7. :')

    Speechless.
    Never underestimate the power of du'a, yeah.
    He's always there, seriously.
    Tidak pernah tiada.
    Dia dengar, Dia lihat, Dia bagi kekuatan, dan

    Dia pujuk. :)

    yaAllah, I don’t know how to thank you for all of these,
    Thank you Allah
    Terima kasih
    Alhamdulillah
    I love you, Allah.

No comments:

Post a Comment